IF I CUT OFF YOUR ARMS, WOULD YOU STILL LOVE ME?

HEJHÅ!

Lite sjukling är man, men jag har tagit två Zyx-tabletter, en annan halstablett och en värktablett och nu mår jag bättre så det ska nog ordna sig tills på fredag för då smäller det! haha! :D Karsefoooors! har prövning i skolan imorgon, alltså omprovstillfälle. Jag ska göra om ett CALC-prov som typ hela klassen fick IG på, vi hade för tusen år sen. Får IG i datorkursen annars, man måste klara alla prov även om man har fått MVG på allt annat. I alla fall bättre sent än aldrig. ;) så det är ju lite dumt om man får IG i hela kursen bara för ett prov, så det ska jag fixa. Intressant. Not. Skitsamma orkar inte sudda ut det nu haha!

Hoppas jag vaknar upp och inte mår sämre imorgon! blev sämre när jag skulle hem, men nu är jag bättre så Zyx verkar hjälpa och även värktabletten. :D skulle egentligen haft sovmorgon imorgon men jaja snart sommarlov ju! Sitter och lyssnar på niiiice musik med en fet halsduk i mammas soffa. Just det! äntligen är min kamera tillbaka, men jag har inte några bilder att lägga ut idag precis, tänkte börja med lite mer dagens outfit sen. Jag vet att typ alla bloggar kör på det men vafaen, skitsamma. Skriver ju inte så lika inlägg direkt, HAH. Liksom inte riktigt lika normala. (oftast) ._.


fick bli en tradig cambild..
men jag gillar brillorna! dock sitter de lite snett (inte på bilden). Fick de av Lisa för nåt år sen typ, :) har inte riktigt koll.

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback