HELLO SAFARI.

Mm.. gillar rubriken. ._.

Installerade Safari på mammas dator, fan nice ju. Ska nog börja använda detta istället för Explorer. Fast det vore bra om det var svenska som originalspråk. Eftersom att allt jag skriver här blir typ rött (felstavat). HÄHÄ!
Idag ska jag som sagt hem till Sophia, ha lite trevligt och så. Sen kanske man kan få mamma att toppa mitt hår.. så jävla slitet nu. >: går inte till frisören bara för att toppa. Då klipper de ju alltid mycket mer än vad man sa att de skulle. Sen brukar frisören bli arg på mig för att mitt hår är så slitet. HA ._. palla det.. och en gång sa en till mig att jag såg ut att gå i sexan när jag gick i åttan. -.- otrevlig typ.
Ska fixa lite med itunes och sånt nu om det nu funkar.. -.-
PEACE.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback