DAMN TIRED.

Har varit en nice helg! :) dock liiite för lite sömn nu inatt/idag eller hur man nu ska säga, hahaha. Sophia har sovit här i 3 dagar, hoho. Det var inte planerat men det blev så, trevligt iallafall. Igår låg vi och tittade på film.. klockan blev ganska mycket och vi var verkligen inte trötta. Så vi tog det dumma beslutet att strunta i att sova för att vi vet om man somnar typ fem på morgonen kan man inte somna sen när man ska upp till skolan. Så vi gick ut en promenad med Nasse i skogen vid sju typ. Sen lite senare körde vi till Maxi och köpte energisaker men de hjälpte inte särskilt mycket. Vi skulle inte somna men sen vid typ 12 på dagen slockna vi och vakna sen vid 15.30 typ, hahaha. Rekomenderar inte att vara uppe från typ 13:30 till 12:00 på dagen. Nästan ett dygn då alltså. Jaja, imorgon är jag pigg igen antar jag! ;)

Kom hem från mamma för inte så längesen, var hemma hos henne och chilla och åt grillat! NICE. ♥ nu har jag borstat tänderna så nu ska jag bege mig till sängen, ska bli skönt att få sova måånga timmar inatt.


bildbrist, det vet ni.. XD

Peace out. B-)

face your crime:

Hoho, själv har jag varit uppe nästan 2 dygn i rad en gång. 8)

2010-05-16 @ 21:34:56
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback