COOKIE.

Haha, RANDOM rubrik, cookie låter golligt tycker jag :D och cupcake. Söta små ord! hahaha. Idag hade vi ju nationella i engelska.. läsförståelse och hörförståelse. Alltså... FYFAAAAAAAAAAAN! vad hörförståelsen är SÄR. Ofta man behöver kunna lyssna sådär bra sen om man nu skulle resta utomlands m.m. Gick snabbt som in i h*lvete. Nationella är knepigt! ._. aja, läsförståelsen hoppas jag gick lite bättre, hahaha. Gött att vi slapp engelskan idag. Skulle egentligen haft det efter nationella men det slapp vi för läraren tyckte vi hade haft nog med engelska, huhu. Så jag sluta typ 14:00 tror jag, nice! sen stack jag med Sälen in till stan och lämna in min bebis, kameran alltså. Ha! det var huset det var fel på som vanligt. Det är typ aldrig objektivet.. segt. Nu åker han iväg till Nikonverkstan, hoppas det går snabbt! men det tvivlar jag starkt på. Märks verkligen när jag inte har någon kamera. Tradigt är det. Sen spenderade jag och Issa 30 minuter på att bestämma vad och var vi skulle fika, haha fan tröga. köpte ett nytt linne idag också! :) zebra-mönstrat, nicee! skulle visat min andra tröja också men nu är som sagt kameran inlämnad. Kanske gör det när den är tillbaka.. fast då är det ganska sent o göra det, haha. Aja, får se hur det blir höhö.


Random bild, är ju hos mamma.. hitta ingen bra så jag tog från mitt album på Facebook, höh. Tråk jag vet. Saknar redan kameran.. Ha! D:

Peace out.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback