CLEAN UP.

Har nyss blivit klar med städningen i rummet, städade läänge må jag säga. Gött nu när det är rent och så.. NICE! som sagt har jag inte gjort mycket mer, bara chillat och städat. Väntar på kinamat nu, är inte så sugen på det men vafan man ska inte klaga. :)

Skuula imorgon igen, har sovmorgon. Vi slipper samhällskunskapen för att vi ska ha debatt på torsdag tidigt... -.- palla. Har fan redan haft debatt, så det betyder att jag redan har uppnått målen inom just det ämnet. Cp. Jaja, måste göras ändå. Vi börjar 11:55 imorgon så det är lite nice, dock försvinner ju sovmorgonen på torsdag.


RANDOM BILD IGEN, men imorgon får jag antagligen kameran, måste varit de som ringt i veckan ju.. :D

Får se om jag bloggar senare, peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback