BORED.

Sitter i skolan. Kunde egentligen legat hemma och sovit nu eller iallafall varit hemma, haha. Har estetisk verksamhet och vi ska inte göra något projekt... så man får göra vad man vill. Onödigt och komma hit då, höhö. Busschaffören failade idag. Han glömde bort att köra inom Veinge och sen när han var vid Genevad körde han tillbaka. Fatta först inte vad han syssla med men sen så, kom fram typ 10 minuter senare än vanligt. Kom ändå i tid så vafaen. ÄNDÅ FAIL! XD mamma och jag fick skrapa rutan på bilen imorse, asså va i h*lvete. DET ÄR MAJ MÅNAD OCH DET ÄR FROST UTE. D': inte okej. Börjar tvivla på om man kan ha klänning, kjol eller shorts på skolavslutningen assu... bäst att vädret har skärpt sig då annars jävlar blir jag ledsen.

Blir kanske inget blogginlägg senare idag för jag måste verkligen plugga sönder matte ikväll. Hoppas det hjälper mig lite iallafall. Hehe. Lär inte vara lycklig om det går åt skogen imorgon.. noo! hoppas det går bra.

Har denna lektionen till 11:10.... -.- döör!

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback