THA BEACH.

Kom hem från stranden för ett tag sen med mamma och Nasse. Trevligt! så länge solen var framme :) hoho. Tog massor med kort men har inte orkat gå igenom alla ännu. Jag är ARGH NU! har tydligen fått något som heter svinkoppor i ansiktet, eeeeeeeeeeeeeeeeeeew! INTE FINT. Smittar genom syskon så inte konstigt.. eftersom Jenny hade det. Tar en JÄVLA tid för de o läka, fyfan. Palla.. så måste man gå till skolan och se ut så. Ska egentligen inte sminkas över men fan heller att jag går till skolan så. LEDSEN är jag. En trevlig sak var iallafall att man bara kan ha det EN gång, så jag slipper det sen men ändå. Sjukt äckligt. -.-

Ska dra till tv:n nu och sen titta lite på engelskan..


innan de angrep MIG! D''':

Peace
out.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback