STOP BEGGING FOR YOUR MERCY.

Haha! jaoo. Rubriken jag har är faktiskt BFMV's nya låt. Kommer ett helt nytt album i April, DÄÄÄMN! längtar!! hoppas det är bra låtar men det tror jag, gillar ju typ alla andra. Hoho :D :D

Är klar med mediekunskapsuppgiften nu. GEEEEETTT! fast hoppas nu fan att man får ha över 1 sida på båda delarna av uppgiften. Om inte, så är det RIKTIGT RIKTIGT cpskadat! faktiskt. Ganska skadat också om jag inte får högre än G, om inte så vet jag fan inte hur jag ska få högre betyg i det ämnet. Gjorde liksom mitt bästa nu. HEHE och mer kan man inte göra isåfall. Jaja, det får jag la se.

Oj.. jag har inte käkat någon kvällsmat huhu. Borde man kanske göra, men det är så jevla mycket goare när man har en mamma som lagar god mat och sen ropar "maten är klar!" haha. Får väl gå och leta upp något snart. Råkade FÖRSOVA mig idag, den dagen vi har sovmorgon.. eehh.. fail. Men jag minns liksom inte ens att jag har gått och hämtat mobilen när den ringde, sen så låg jag och snoozade. Men en skadad sak är att det slutar att ringa och sen efter en halvtimme ringer den igen. Vaknade 09:50 och bussen går 10:18. Inte kul, hann inte med frukosten, så idag har det bara blivit en halv banan och två chokladbitar som gullepluttenuttesnutten Isabelle bjöd på. Haha! men jag ska nog käka nu. Nu börjar ju "Sveriges värsta bilförare" också, rätt kul faktiskt HUHU. :D


Peace!!!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback