DAGENS FRÄCKA.

Bästa rubriken ever! HÄHÄ! eller inte..  ._.

Skola igen. Har Medieproduktion, skadad lektion. Sen efter det är det svenska, slutar inte förrens 16.10! D: idag blev jag så jeevla ledsen när jag kom ut och jag märkte att det SNÖADE. Så jävla seegt, det var ju på god väg att töa bort.. och det var 7+ igår jööö! D: LEDSEN. Tog conversen idag, niice! var ett jevvla tag sen jag hade dem. När jag kommer hem blir det nog att göra litta läxa, iallafall en del av den. Kul :D hehehe.

Har lite planer till helgen iallafall, Lisa kommer kanske hit och det är Madison på fredag. Men vaffan, nåt jävla Paradise Hotel-skit är det. Några personer därifrån kommer dit, vaddå är dem värsta kändisarna nu eller? Sällan Stellan.

Och BY THA WAYY! syns inte mina låtar på bloggen? isåfall. Det är meningen att det ska vara en låt där så att ni inte tror att jag bara skulle skriva ett band på bloggen helt random. Höhö! XD


Ungefär så här ser jag ut i mörkret på Madison när det kommer folk från Paradise Hotel. O_.

Peace out mathafackars!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback