FUCK LIARS.

Hann inte blogga igår.. hade ju lite planer men ja.. det blev ändrade planer igen. Tråkigt... ♥ :( Krya på dig!

Jaja.. hade ändå en trevlig kväll med sällskap :-)

Idag blir det chill o grill. Haha! om det ändå vore så, alltså att man kunde grilla :D okej, man kan ju men vaffan ni förstår vad jag menar. Hoho. Ska plugga matte också.. inte så chill. Tror nog inte det finns något äckligare än att plugga på helgen. Har ju egentligen studiedag på måndag men på vår skola får man aldrig sånt om man råkar ha omprov på något. De tycker liksom att det är ens egna fel om man får IG på något, hallå? det behöver inte betyda att man inte har pluggat, det kanske är för att man har svårt för ett ämne. Tycker det är skadat för då får man inte lika mycket studiedagar och lov som de andra. Man får heller verkligen inte komma på "Läxstugan" och göra om ett prov. Det är bara om man har missat ett prov man får det. Så att komma på lediga dagar och lov är helt enkelt ett straff verkar det som.

Jaja palla snacka om sånt nu.. men jag vet inte vad jag ska skriva. Har ingen Nasse här så ut och gå vill jag inte.. får helt enkelt bli matteboken snart... -.-


P e a c e.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback