LIPSILL.

Sitter och tittar på "Dating in the dark" riktigt kul program faaaktiskt. Invigde mina tygskor idag men fiffan vad kallt det var. Conversen värmer faktiskt mycket bättre men det var iallafall nice inomhus, höhö. Vad fan är det med vädret? det var ju ganska varmt ute för nån vecka sen, alltså jag frös inte i mina tajts och då är det fan inte illa. Idag var det ju INTE varmt, den där jävla snön vill ju aldrig försvinna. Känns som att den kommer vara här föralltid. Haha! men den försvinner... sen..

Tror inte att jag har så mycket mer att skriva om denna dagen.. den har varit seg, men som sagt jag gillar verkligen inte tisdagarna i skolan. Inte onsdagarna heller, de är nog faktiskt värre. Höhö.


Cp-brist på bilder, är hos mami ju.. sen gick det inte att ladda upp bilder från en mapp utan bara från arkivet, missbildat. Jaja jag tog bara nån jag inte laddat upp innan. HOHO.

Peace!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback