KILL.

Dagen kunde ju börjat bättre.. försov mig som jag skrev att jag kanske skulle göra i gårdagens inlägg. Fick ta moppen till skolan. Jävla@hfg64ts?chd1€$&5-ipod! Dens fel. Seriöst. Mamma hittade en billig OCH O-avancerad väckarklocka. Höhö. En gammal hederlig, ingen digital. Haha.. 

Imorgon tänker jag inte försova mig (eller det tänker jag ju aldrig men.. ja haha) men det gör jag nog inte för nu är jag ju hos mamma och tänker inte använda ipoden som väckarklocka. Det låter bra. :-)

På fredag blir det nog Madison :D :D :D fyfan vad nice det ska bli, det var längesen. Visste inte riktigt om det var på fredag eftersom de är efterblivna och aldrig kan uppdatera sidan. -.- men jag har en källa ifrån Facebook, genom Facebook får man reda på allt. Haha, men det är ju faktiskt lite så. Höhö.

Imorgon blir det plugga matte hela kvällen typ. D': prov på onsdagen ju. Kom på en asbra sak, vi har ju en läxa tills på fredag och ett prov. Men vi är ju lediga hela torsdagen så då hinner man fixa läxan och plugga mer. ;-) nu är det "Svenska Hollywoodfruar" så nu ska jag kila.


Haha. Snacka om random bilder, men detta är helgens frestelser. Sånt får man unna sig med ibland. :D

Peace out!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback