JEFFLA VINTER.

Går igenom en skönhetskris just nu känner jag. Hahaha! lol. Jag är äcklig. Blek, torr, äckliga sår, ful hy, ur form. Haha! jaja.. det är väl bara tillfälligt tror jag ._. 

Jaja skitsamma...
Kom hem från bion för ett tag sen. Mamma ville se "Bröllopsfotografen" igen så jag följde med, :-) den var la fräck! hela biosalongen var full. Hoho! Johannes Brost var en av skådespelarna och han var i biosalongen och pratade lite innan filmen. 8)  

Glömde säga att jag också såg "Farsan" en kväll med Jenny & mamma och den REKOMMENDERAS VERKLIGEN! fiifan.. den var kul. :D

Jahaoo.. får nog bege mig till sängen nu och packa ner gympakläder ska jag också göra......... D:


fuck besserwissers! :) HA!

..och naj.. jag pallar inte ta bort den fula svarta kanten.

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback