HEJ VINTER... IGEN.

Jaha! då var vi tillbaka i vintertider, preciiiiis när det började vända LITE.. åtminstonde plusgrader. Sorgligt är det! riktigt sorgligt. Blev lite komplicerat för mig och fräckaste brydden att gå från bussen till skolan idag och även påväg hem från skolan. Haha, slitna Converse + slask och vatten = komplicerat. Fick helt enkelt ta lite omvägar annars hade det bildats en flod i skorna, hehe. Men jag har iallafall haft vinterskor i vinter och inte Converse hela vintern, har inte börjat använda det förrens nu. Haha! :D tiden var tydligen inte inne för sådana skor ännu men jag skiter i det nu för jag är ganska trött på vinterskor nu. Jaja, bättre med Converse nu än vad det hade varit när det var -10. Hoho!

Har pluggat lite på svenskan idag men det var väldigt mycket jobbiga ord att komma ihåg särskilt när det gäller verben. Det är lätt att snacka svenska men lite jobbigare med alla olika saker som man ska kunna, haha. Jag har lite trevliga nyheter på onsdag slipper vi matten för vi ska bada, eller rättare sagt ha livräddning så vi behöver lite mer tid på oss än en timme på gympan. Men ÖH! PALLA HA SÅNT I GYMNASIET, hade fan det i nian eller åttan. Men som sagt är ju LBS inte som alla andra skolor. -.-

08:10 börjar man imorgon då jaop.. S.E.G.T! gillar inte att gå upp klockan 06.00! hade kanske varit liiite trevligare om det hade varit ljust ute då men naj. Längtar tills sommaren äckligt mycket men vem gör inte det? huhu. Eller alla gör kanske inte det men de flesta gör nog. 

Nu har jag skrivit klart håhå.
 very cool

Peace out buddys! :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback