HEARTS ON FIRE.

Tjoloo! :D

Jag vet att mitt förra hela inlägg blev i fet stil. Hände något skadat.. råkade trycka på några tangenter.. först var hela inlägget i rubrikstorleken och med den svarta bakgrunden. Alltså så som mina rubriker ser ut, kneepiigt! haha. Nu är det normalt igen iallafall, btw kan jag ju säga att min blogg inte är lika snygg på andra skärmar/internet. Hemma på min dator är bilderna alltid mörkare än vad det är på andras, alltså det ser miiicket snyggare ut hemma. Dessutom ser inte min text så konstig ut, när jag använder fet stil t.ex. då syns det astydligt på vissa skärmar/internet. Just so YOU know. Lite störigt tycker jag faktiskt men men.

SNART LOV! :D :D :D

Onsdag imorgon, sen är det torsdag och då är det festligheter som gäller! riktigt jävla nice tycker jag. Trevligt väder idag också, fast inte perfekt. DET BLÅSER! och det förstör allt. Det är ganska "varmt" men om det blåser blir det kallt, kan till och med vara så på sommaren också. Hatar när det är så blåstigt ute!! men jaja, bättre än snö.

Snart blir det god mat i min lilla mage... :-) nej jag skoja. Nu fick jag en dålig nyhet, mamma hade visst gjort allt till pytt i panna istället -.- får la gå ändå höhö.


The outfit of tha day. Ny tröja, köpte igår. :-)




PEACE.
isabelle.:

Sexiga Pandan, ;*

2010-03-30 @ 21:45:08
URL: http://borgman.blogg.se/
FRET FREES !:

frääsiga bilder ! HAHA :D

2010-03-31 @ 15:47:35

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback