H E L V E T E.

Dagen började för jävla dåligt! jag vaknade 08:45 och jag som skulle ta 07:11-bussen. Det här känns verkligen inte nice. Men nu är det ju såhär att min ipod RINGDE INTE! och jag ljuger inte... för om den hade ringt hade den inte legat kvar på samma ställe! för jag tar alltid med min mobil/ipod till sängen när den har ringt första gången. AAARGGGHHH!!! har ingen tur märker jag, igår försvann mitt linsskydd OCH min mobil. :'<

Men vad ska jag göra.. det var ju inte helt och hållet mitt fel, haha. D:

Jaja... har nyss varit ute på en runda med Jenny hoho. Trevligt! kunde faktiskt skippa den feta jackan :) Sol är TREVLIGT!

Lägger upp lite fler bilder från igår bara för att nasse är så fin. :)



Peace.
isabelle.:

Så jävla fin är hon! Blir ju lejde små-kär! ;) Hå Hå! <3

2010-03-09 @ 21:23:29
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback