GRODAN OCH HANS VÄNNER.

Idag har jag sett på "Grodan och hans vänner" haha. Det är en hemuppgift jag har i mediekunskap, men jag är lite arg. För jag märkte nu att man tydligen bara fick ha en halv- en A4-sida. Asså hela uppgiften med 14 frågor om man räknar med VG/MVG. Det är lite svårt att få plats på EN sida, halluuu? VG/MVG ska la va utvecklade svar annars kan man ju inte få MVG om man knappt skriver något. w00t! jevligt segt att ha begränsat sidantal nu när jag har varit duktig och utvecklat mina svar noga så att jag kan försöka få ett högt betyg när jag kan liksom. Blir riktigt ledsen om mitt betyg inte blir bra bara för att jag hade över en A4-sida skriven. LOL isåfall, LOL I SAY!

Tror det är Andra avenyn klockan 21
, annars är det riktigt knepigt. Så JÄVLA gött att OS-bajset är över nu. GÖTT I SAY! haha skoja. Jag är ju stööörrrdddd :) eller nej, jag vill bara inte vara normal som alla andra, hahaha! ;) det är det nya: "I SAY" det kommer stå i vartenda inlägg efter varje litet ord. Hehe naat. Kände bara för det nu. Fan vad meningslösa inlägg jag skriver ibland asså, förlåt mig!

TÖRSDAG IMÖRGON då. Matte och engelska, fiifan vad ekligt. Särskilt matten, sjukt att man kan vara så kass på något, jävligt okul är det. Kom på en sak till som är riktigt riktigt OKUL! det är ju prövning (göra om-prov-dag) på måndag (vi har studiedag då). LISA KOMMER JU I HELGEN! jag hinner inte plugga, dålig ursäkt i know men nu hade jag ju glömt detta helt. Har några matteprov o fixa... hehe. Som sagt är jag sämst på matte av alla ämnen. Det suger rätt hårt eftersom det är ett av kärnämnena. (Men du går ju för fan för fort framåt din lilla surfare!) Ja.. min mattelärare surfar.

Oj! det blev ett långt inlägg idag ju. :D


Men YES så hård jag ser ut, fräck är jag.

Peace aot!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback