FRIZZLE FRAZ.

FRÄÄS-rubrik i know. Haha ._.

Onsdag. Kan ju börja med hur dagen har varit i skolan. 08:10 började vi och då hade vi medieproduktion först, håller på med ett grupparbete. Sen matte och idag hade vi matteprov.. sen efter det var det profilval.. tror jag det heter. Eller alltså man skulle inte välja idag men tills på måndag ska man ha valt. Sen hade vi svenska, håller på med ett arbete. Slutade 14:50 typ. Men jaoo.. angående profilvalet, jag ska välja foto som första val men det är inte säkert att man får det i tvåan så därför har man förstahandsval, andrahandsval och tredjehandsval. Vet bara två stycken.. vill inte ha någon tredje haha. Hoppas man kommer med nån av sina kompisar annars blir jag fakiskt ledsen. D: Jag vill inte umgås med folk från andra klasser okej? man får la fan umgås med de man vill vara med. Det har lärare svårt att fatta verkar det som. -.-

Lediga imorgon som jag har nämnt i ett annat inlägg! :D :D :D alltid trevligt. Men det blir en pluggdag för mig imorgon. Måste göra läxan till mediekunskapen och plugga tills provet på fredag (fattar ens inte vad man ska plugga på) otydligt. Sen har jag en bilduppgift som jag vill ha klar tills på måndag så att jag slipper komma till bildlektionen på tisdagen och få sovmorgon istället. :-)

Andra avenyn om ungefär 15 minuter, niice! var ute med Jenny och Nasse innan, vi gick ner till stranden. Nu har all is försvunnit! :D treevligt! tror dock aldrig att jag kommer hitta min mobil och mitt linsskydd. Haha! D': fick duscha Nasse efter den rundan, hon sprang ju självklart ner till vattnet, höhö. Nu ligger hon i soffan på mitt täcke och nannar. Bebishund.


Hund gillar att vara med på bild med mig. HIHI :D

peace out 8)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback