FRIDAYCHILL.

Blir en Sophia-helg. Huhu, ska snart hem till henne och träffa valpen :D :D :D sen kör vi vidare hem till mig och nannar här. Imorgon hänger jag med henne hem och sover där, haha! trevlans! ska ta med kameran så man kan fota bebisen. :)

söndag blir det väl att plugga till engelskaprovet som är på tisdag... okul. Men men..
Får heller inte glömma att det är "Solsidan" ikväll 21.30 på TV4. Fan underhållande! bl.a Mia Skäringer är med, hoho tycker hon är en trevlig prick, haha. Hon var med i ett humorprogram som hette "Mia & Klara" innan som gick på ettan och det var miiiicket underhållande. Det ska komma en ny säsong i år! :D det ser vi fram emot. Ska dra och göra något viktigt nu, vad det nu var.. hm.. hehe.
 

..jag vet rätt så knepig bild på mig, haha! :P men jag tackar verkligen inte nej till att få tillbaka den hyn. D:

P e a c e
Anonym:

DU måste satsa på modell yrket så underbart snygg du är

2010-03-12 @ 20:09:06
Josse:

Oj, tack så jättemycket! :) Men det tycker jag verkligen inte själv. Varför vara anonym? XD

2010-03-12 @ 23:20:56
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback