CONGRATULATIONS.

Godmöörning! bloggade inte igår för att.. jag var trött och var aldrig på datorn, bara inne på ipoden och det går inte att blogga ifrån den. :S kasst men jaja.. hade ändå varit jobbigt haha. Idag fyller pappa 48 år! så grattis till honom, den gamle. Hahaaa :D han sa att jag inte behövde köpa någon present men jag hitta en rolig bok och ett kort med en katt som cyklar, så det blev iallafall något. HUHU!

Skola imorgon. -.-
Gillar inte denna veckan!

Onsdag: matteprov
Torsdag: LEDIGA på eftermiddagen men jag blir ledig hela dagen eftersom att jag bara har lektioner på eftermiddagen. Men självklart måste vi ha läxa för att vi är lediga... stör mig något så sjukt mycket på det. Eftersom att det är riktigt j*vla udda att ha läxa bara för att man får vara ledig lite. :S
Fredag: läxa ska vara inlämnad (samhälle), prov i mediekunskap

Så måndag och tisdag blir det att plugga till matten... och den dumma samhällsläxan. Verkar jobbig, får fixa den på onsdag.

Sitter hemma hos mamma. Så jevla nice att titta ut och se att där inte är snö, bara gräs! :D :D :D ska nog käka frukost now.


mobbad bild. kass bild. Hahaa men vaffan, outfit från igår iallafall..

Peace out.

isabelle.:

Svar: Madison fredag? JA. det ska du! METAAAAAL!

2010-03-21 @ 11:38:40
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback