BRUM BRUM.

Isabelle gillar racerbilar. Så de så! :D

Sitter i skolan, har inte så mycket att göra i min grupp. Varje gång jag har gått iväg till gruppen och snackat litta business så har den lille jäveln skrivit något riktigt skadat här. Inte barnvänligt. Har nog fan skett 4 gånger nu! och nu sitter hon och gör en fin liten "teckning" till mig i PS också. Misstänker att hon är kär i mig. ._.

Haha, okej. 12:30 ska vi till någon mässa i Arenan i Halmstad då. Så vi  har bara två lektioner idag, samhälle och multimedia eller medieproduktion, håller inte reda på det. För de ämnena är så lika. Så jag slutar antagligen lite tidigare idag.

Ikväll händer inget speciellt, ska bara vara hemma och tjocka mig med mina feta djur. -.- HA! skööja bara, det är världens finaste djur*


beeeebiiiis ♥

Nu ska jag göra något annat, CIAO!


isabelle.:

HAHAH! Jag är så jävla kär i dig! :D <333333 ily bby!

2010-03-20 @ 20:42:27
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback