REGNETS ÅTERKOMST.

Regnet är överallt, det anfaller oss, trycker ner oss, gör oss kalla... REGNET TAR ÖVER! hahaha! okej.. denna dagen slår kanske onödigheten att sticka till skolan? haha vet inte. Vi Missade stadsbussen när vi kom fram sen fick vi ta bussen till skolan, fick åka med några i klassen till kanotklubben så att vi kom dit i alla fall. Alla hade paddlat klart, så vi slapp och sen en utvärdering på 30 sekunder. Jaaa... -.- ångrade mig så sjukt mycket att jag inte låg kvar i sängen. FETT ONÖDIGT! hade det varit fint väder hade det inte varit lika jobbigt. Då hade jag satt mig i kanoten, jävla regn! säger ju det. Vädret gör väldigt mycket av situationen typ haha. Jaja, tur att pappa kunde hämta oss i Laholm annars hade vi fått vänta där i en timme :) nu sitter man i alla fall här i mjukiskläder och väntar på att pizzan ska bli klar i ugnen. Dock skulle Nasse varit här, men vem fan tar moppen och kör dit nu. Naaae inte så sugen om man kollar ut..

Vill ni veta en sak till? jag tittade på klockan innan och då var den 13:37 c00lt som fan. Haha ._.

Det kan omöjligt regna imorgon, regnet måste fan vara slut snart haha. Har regnat FETMALÄNGE nu! men det ska inte regna men man vet ju aldrig, jaja shit tha same får se hur vädret ser ut imorgon. Lite jobbigt man vill ju gärna veta vad man kan ha på sig huhu. -.-

Bloggar väl sen igen nångång.. ska försöka fixa cp-texten också... Peace

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback