PÅ LANDET.

Gick från Vallberga innan med Nasse, tog lite bilder på vägen och några från igår. ENJOYYY! :D




Inte LITE bilder det där naee
, tråkigt att ladda upp men jaja nu är det gjort. Tycker det är mysigt på landet, haha! :D har inte särskilt mycket att göra ikväll, pappa är och kör till GÖTEBORG nu för att hämta Jenny och några andra, de har varit på METALTOWN. Dumma jag som inte följde med hatar mig själv.. fast då hade vi fått sova där eftersom att Bullet For My Valentine spelar imorgon. FAAAAAAAAN! ångrar mig så jävla mycket... hade ju varit kul att sova där och sånt. Trööööööög jag ääääääääär haha! D: hoppas verkligen inte det dröjer föör länge tills de kommer till Sverige igen, annars åker jag till England höhö! missar chansen när man kan ta den jaja jag har några år kvar att leva. ;D

Peace.
osssstbit:

asnice bilder ! :D

2010-06-19 @ 20:21:22
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback