LEFT BEHIND.

TJOLAHEJ!

haha, lal lol.

Sitter här i mammas soffa med Vem vet mest på tv:n och metal in my ears, hahaha. Mycket passande.. blir snart lite middag. Hm.. ska man skriva? ja, vi hade en lektion idag! fett nice, började 11:40 med multimedia och slutade 14:20. Jag och coolsäl fick även gjort vår redovisning, gick väl fint tror jag. ;-) vi hade ju en fotoblogg som ni kan kolla här om ni vill, hah. Alltså det skulle blivit bättre men vi hade inte tillräckligt med tid D: jaja. Sen gick vi på stan. Skulle lagt upp bilder på vad jag köpte nu men smart som jag är så tog jag fel sladd, den jevlen var mobbad och hade inget vanligt USB-uttag som jag trodde. Jaja, imorgon tänker jag lägga upp lite bilder. Jag köpte i alla fall ett khakigrönt linne och ett armband på torget. Hihi, sen en mors-dag-present till MOR hah, lite sen men jaja. Bättre sent än aldrig! :) ska käka nu, peace!


haha.. mobbbbbbbad bild men vafan, helt nytagen i alla fall och här är mitt linne och armbandet ser man typ inte men japp nu ska jag äta.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback