KRÄFTA.

Jag är lite röd i ansiktet men annars är man lite mer brunfärgad på resten av kroppen, tur det haha! Sov inne i Jennys säng inatt, vi kollade först på SATC sen gick vi in på Jennys rum och tittade lite på en rysare från 1983. Lol, var ju ens inte hemsk (nu hade vi missat en hel del också men ändå..) men ja, så då blev det att jag nanna där, fick även besök av Mr Pysen på morgonen, han ville vara under mitt täcke haha. SÖT! :D

Idag ska vi till VÄLA & IKEA, dock har jag ju inga pengar.. :( men jag kanske kan få låna lite om jag verkligen skulle hitta något jag vill ha. Skulle ha en bikini från GinaTricot men den finns ju inte på hemsidan, hoppas den finns där isåfall! fast när ska man använda den? i Decemeber eller.. blir så JÄVLA trött på det här vädret.. ursäkta men jag kan inte låta bli att klaga.. det är inte mycket värme och sol man får i detta landet. Tänk att det är typ sommar i en månad och kanske lite mer och sen resten av året är det kallt. VILL UTOMLANDS!

JAJA, det blir väl snart sommar på RIKTIGT, då menar jag inte bara sol i en dag sen grått hela veckan. Utan sol flera dagar i sträck! hahaha.. jag har riktiga problem med vädret... min blogg handlar typ bara om det nu för tiden, haha vafan. Ska fixa mig nu,


Bara valde någon egobild på majself..

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback