I'M THE PASSENGER.

ÅHÅ! vilken nice dag, riktigt varmt idag ju :D :D :D

Midsommar imorgon, ska nog bli trevligt eller jag hoppas det! igår la jag mig liiite sent, haha alltså vet inte vad som händer med klockan när jag spelar Sims, tycker faktiskt det är kul just nu haha! men jaa.. jag stängde av datorn 3:50, och somna väl runt 4:30 HAHA. Ja, jag la mig alltså när det var ljust ut.. normalt äh vafan har lyckats vända på dygnet så jag var helt enkelt alldeles för pigg för att gå och lägga mig (iofs är jag typ alltid pigg på natten) igår skulle jag och Sophia också bada, men fegade ur när vi kände på vattnet haha! fifan är det kallt redan på benen har man inte så stor lust till att gå i så att vattnet når magen. Så vi sket i det, men nu ska jag äta.
Bjuder på en låt..


IGGY POP.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback