HELLO EYE.

HA! världens mest random rubrik, tur man har lite fantasi då haha.. ._.

LEDIG IDAG SOM SAGT, jävelskönt.. :))) blir kanske Väla sen lite senare vid 15,16-tiden. Jenny ska iväg nu så ja.. lite sent blir det men vafan de har ändå öppet till 20 ju! damn! har redan shoppat men man kan ju alltid åka iväg ändå muhaha, längesen jag var där dessutom. ♥ Väla haha.. hoppas det blir det i alla fall så man har något att göra idag. Tänkte köra hem till Nasse en stund så att hon slipper vara ensam.. får se. Kom nyss på att jag inte har käkat frukost ännu, vafan.. -.- duschade och sånt innan så det har inte blivit av. Får la göra det nu! innan jag går lägger jag upp lite bilder från i Tisdags (tog ju fel kamerasladd med mig till mamma så jag lägger upp dem nu istället).


Ja... det där var då kassa bilder på min outfit som knappt syns, men det finns ingen helspegel där så det blev lite sådär kasst. Ville helst inte ta med en bild där växten fyllde ut hela bilden heller för den delen haha.. -.- aja, skulle ju börja lägga upp mer outfits så ja de får vara med ändå! ;D

SEE YOU LATER ALIGATOR!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback