GOTT/GÖTT/GYTT/GETT.

Det är de olika böjningarna av "GOTT" som jag då använder. Gytt är ju för jävla bra! HAHI! blev ett kvällsdopp iallafall! trevlans trevlans, Sophia kom hit direkt efter jag kommit hem med cykeln från Vallberga. Nu börjar sommarlovet bli lite bättre. Vädret är en stor anledning, hoppas det håller i sig ett tag nu. Gärna hela sommarlovet men det är ju inte så troligt men jaja, det är nog sol ett tag nu hoppas jag. :-) aah! direkt när jag kom hem tog jag en HOT dusch så nu har jag fått upp värmen igen, GYYTT! haha.

På SÖNDAG bär det av till Göteborg till LISEBERG! :D :D :D de é nice. Sen på måndagen därefter kommer ju Lisa, jävligt trevligt må jag säga! och på fredag är det ju Midsommarafton, något festligt bör väl hända då, haha.

Nu ska jag spela lite Sims hah och sen titta på två avsnitt av SATC.


bara lite random sommarbild från 09

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback