FUCK YOU REGN.

Har nyss varit ute en runda i regnet med Nasse. Fifann! dåligt regnställ jag har... :'( läckte igenom på vissa ställen.. sååå kasst. Idag händer naaadaa, ska bara chilla och sen ska jag hem till mamma, skola imorgon ju fast jag har sovmorgon. Har alltså bara en lektion imorgon tror jag, har inte riktigt koll men om allt är som det brukar har jag en lektion. Lönt... kunde varit ledig imorgon också för vi tittade på film sist på den lektionen. Hade kunnat få sommarlov typ för en vecka sen eller något. Dock suger vädret just nu.. skulle inte bli förvånad om det är så här på torsdag när vi slutar. Jaja.. nu blir det lite färska bilder..


Ledsen hund fick komma in direkt efter jag hade tagit kortet hahaha...

Inte så roliga bilder men aa, det fick bli dem ändå..

PEACE
osssstbit:

Det ska iaf inte bli regn på torsdag, men man vet aldrig....

2010-06-07 @ 18:20:14
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback