CUPCAKE.

Ahhhh.. får lite damp på Safari, kan ju för fan inte hitta hur man ska ställa om språket så jag slipper få en miljon röda sträck under allt jag skriver. Det går i alla fall snabbare i Safari än Explorer, en nice sak och det är snyggare men fan intställningssakerna är cp. Om någon vet så skriv det tack höh, eller var sadist. :D

Haft en jävligt chill dag! började 08:10 med medieproduktion.. kollade på redovisningar sen fick man sitta och jobba med vad man ville eller bara sitta o chilla eller sluta. Sen hade vi matte, bakade bara kladdkaka som vi åt efter idrotten. Där hade vi orientering och jag och Sälis fick EN, haha lika kass på orientering som vanligt. Jaja, slapp i alla fall jaga en jävla boll så det var nice. Dessutom bor jag inte i Halmstad så det är lidda hard. 

Sen var det svenska, hade ett boksamtal på typ 5 minuter och sen var det betygsamtal och SEN hem.. så jag sluta ungefär 14:15 idag! sen gick vi rundor på stan.. vädret gör verkligen dagen! :D :D :D och det ska ju vara så här i några dagar nu enligt väderprognosen. GILLA! Ledig imorgon också, fifannn vad nice allt är! sommarlov om några dagar.. sjuuukt skööönt!!!

På fredag har vi typ två lektioner, men ena är sååå onödig. Palla stanna kvar för att leka när jag vill till Våxtorps marknad och kolla armband och bandtröjor men näj man ska leka och umgås med klassen som man gör 5 dagar i veckan hehe. Jaja får se vad det blir, kanske slutar rätt så tidigt ändå men det blir nog ändå inte så att jag hinner till den stora kända marknaden alla talar om, HA! ._.


mamma bakade muffins igår, hihi! :>

Peace out.




All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback