DAGENS OUTFIT & NYA KLÄDER.


nej jag har ingen buske under armarna, bara kontrast HAHA. ._. hade min ramones-tröja ovanpå när det var lite kallt som i datorsalen imorse men sen behövdes ju inte den! SCHTEEEEEK ALL DAY LONG! :D :D :D



köpte den väskan som jag lade upp här för ett tag sen! mycket nöjd :D

lade jag också upp på bloggen innan huhu. Nice linne att ha på stranden, stekiga dagar ja mycket.. hahaa! XD

cpkass bild men detta är i alla fall en shortsdress, höhö lite nytt för mig.. men det ser typ nästan ut som en klänning, jävligt bekvämt i alla fall. Fick dessutom 10% rabatt :D

kass bild detta med men här är den på i alla fall haha. lol syns knappt ändå.

och här är då en bild på linnet som ni redan sett men ändå.. ;) inte riktigt den där gröna i verkligheten dock :S

köpte en ny ring också, gillar den miiiiicket :) :)

Trevlig dag på stan med Gretasäl idag må jag säga.. eller hela dagen har faktiskt varit mycket trevlig. Kladdkaka fick man också. Bloggar senare, PEACE
ploppen:

FRÄCK du är!

2010-06-02 @ 21:46:48
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/
jessica:

svarta klänningen var jättesnygg på dig:) hihi, har också en dödskallering ;)

2010-06-03 @ 20:46:14
Josse:

SVAR: tack så mycket! :D tuffa vi är då haha! XD

2010-06-03 @ 22:16:09
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback