01:19

Blev inget dopp ikväll, först var det några som hann före och sen tappa vi ändå lusten för att bada så vi stack hem till Sophia istället och hämtade hennes plånbok. Körde till Mc donald's och hon käka och bjöd mig på en Mc Flurry Marrängswiss eftersom att den bara kostar 10 kronor nu hihi. Innan när jag skulle köra hem var det jäävligt dimmigt och sen var där två kaniner på vägen eller vid sidan. Fyfan vad jag hatar att köra när det är mörkt också bara dyker där upp djur på vägen. En gång körde jag nästan över en räv och det var inte långt ifrån, den skrek till men den klara sig, haha intressant för er att veta.. naaee.. kanske för någon liten fräck människa, vem vet.

Får väl snart bege mig till sängen, har inte särskilt stor lust att sova "hela" dagen imorgon. Fast det kan jag ändå göra även om jag lägger mig tidigare, jag kan lägga mig vid 12 och ändå sova tills 13 typ. Sover som en stock ibland alltså. Måste ju upp och ge hundarna mat i normal tid imorgon höhö.

Drar och borstar tänderna, peace.






All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback