STORM.


Det är ju typ storm ute, vafan! eller inte storm kanske. Men det blåser jäddrigt mycket. Har nyss ätit frukost och duschat, gick upp 10:30 idag och inte 13:30. Fyfan, men det gjorde jag inte igår heller, hoho! :D Måndag imorgon då.. inte trevligt men veckan brukar gå så jäkla fort ändå så det är lika bra att få måndagen överstökad, haha. Nu ska jag ta av min turban på huvudet och klä på mig, huhu. Bye!

Peace
Josse a.k.a Panda :D
Jessica:

ted brukar mobba mig när jag är nyduschad och har "turbanen", haha XD Han fattar helt enkelt inte att det är det bekvämaste sättet att få det att torka när man har så långt hår som du och jag!

2010-01-17 @ 14:28:17
JOSSEE:

sv: haha! XD precis, turbanen lever vidare!! :D

2010-01-17 @ 15:39:00
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback