SÖNDAG.


glasögon-bilder. HAHA. Hade inget bättre för mig igår så, glasögonen är ju redigt fula men gillar bilden ändå. :D
Då var det söndag. Min sista kväll innan lovet. Jag hoppar över prövningen imorgon... det känns inte bra men asså jag kan fortfarande inte skriva ordentligt, mina fingrar är bra men inte helt läkta. Haha! fan. Nu hamnar skiten efter mig, om matte inte hade funnits hade Josefin varit mycket gladare. Idag/ikväll händer väl inte ett skit... tycker någon kan följa med mig och shoppa imorgon, hoho :) eller hitta på något med mig ikväll, haha. XD

Peace
JJ
Ronja:

asså hade gärna följt med dig imon men har tyvärr en skola att gå till :(

2010-01-10 @ 19:22:11
JJ:

SV: trevligt att du hade varit villig att göra det. Haha! XD segt.

2010-01-10 @ 19:24:58
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback