SÅN JÄVLA LISTA.

Japp, sånt här blir det när man har "Jag ruttnar-kväll".

1. Jag har insett att min senaste kyss.. var mysig
 
2. Jag lyssnar på.. musik 
3. Jag pratar.. inte just nu 
4. Jag älskar/tycker om.. mina vänner, djur, kläder, party blablabla. mycket. 
5. Min bästa vän är.. min vän 
6. Jag avskyr när folk frågar.. frågor jag inte vill svara på 
7. Kärlek är.. just såna frågor jag hatar, så jävla tråkiga :S
8. Någonstans, tänker någon på.. vad som helst
9. Jag kommer alltid att.. vara josefin
10. Jag är hemligt förälskad i.. ingen 
11. Sist jag grät var.. ett tag sen 
12. Min mobiltelefon är.. inte det viktigaste
13. När jag vaknar på morgonen.. går jag på toaletten 
14. Innan jag går och lägger mig.. borstar jag tänderna?
15. Just nu tänker jag på.. robinson, haha 
16. Bebisar.. är överskattade
17. Idag har jag.. inte gjort något roligt 
18. I kväll ska jag.. ruttna
19. I morgon kommer jag.. ruttna 
20. Jag vill verkligen.. på fest
21. Just nu känner jag för att.. partaja

Peace
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback