RUBRIK?!


BAD ME, BAD! kom inte på någon rubrik, förlåt mig. Men skitsamma den är inte så jekkla viktig. >:D Var nyss på Maxi med pappsen, eller jag kom väl hem för 45 minuter sen typ haha. Vi handlade helg-mat och sånt gött, hoho. TREVLIGT! får ursäkta att det blir så sent med bloggningen nu när skolan har börjat, orkar inte sätta mig här direkt när jag kommit hem så det blir så då. Ska försöka uppdatera nästan lika ofta som jag gör på helger/lov men det kanske inte blir så lätt eftersom jag helt enkelt har mindre tid now. Men i allafall 1 inlägg om dagen, minst. I dag hände väl inget speciellt, tråkiga lektioner och vi fick en hemsk uppgift på engelskan. TVÅ muntliga saker nu... svenska & engelska. Fyfan, lite för mycket muntligt på den skolan asså. INTE okej. Är det bara jag som lär mig tusen gånger mer på skriftliga saker? men i morgon är det fredag! :D treeevligt! hade ju varit najs med lite festligheter imorgon eller på lördag, men verkar inte hända något roligt. Hoho! blir väl att vara hemma hos mamma någon av dagarna och se "Flickan som lekte med elden" i think. Pappa har lånat den av en kömpis på jöbbet, haha. Har ju inte sett den, men ettan var bra i allafall ;-) nu ska jag snart nanna, eller blir nog lite senare men jao.. titta på tv. :D

Peace
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback