MIDNATT.


mina nya glasögon. HA-HA-HA! NAAAAAAT :D
| Sitter här och spenderar min natt framför datorn och msn. Vill inte sova, det gör jag sen när jag känner för det. Eller rättare sagt måste. I morgon vill jag inte ruttna, tycker det ska hända något som jag gillar i morgon. Men jag skulle inte tro det... det är rätt trevligt med sällskap på msn, haha. Fast träffar nog hellre folk i verkligheten än att sitta här hela kvällarna, haha. Rätt sorgligt faktiskt, att min vän L inte bor här mer... för några år sen bodde hon bara några meter i från mig och nu är det flera mil emellan. Sorgligt tycker jag. Men vi håller ju kontakten fortfarande. ♥ tror nästan jag ska köpa tröjan från Modekungen, dom som jag la upp för någon dag sen.. den understa. Har ju lite tjockare plånbok nu så kanske ska passa på att köpa något från internet, vilket jag inte gör särskilt ofta. Oj! inlägget blev ganska långt ändå, men jaja. Duktig jag är som har uppdaterat RIKLIGT idag, haha. Fint ordval. CIAO!

PEACE
JJ


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback