LÖRDAG 2010.

Hallahalla! hoppas ni har det bra. Jag har ju det lite mindre bra, med mitt handikapp och smärtan i halsen, fast just nu är jag ganska pigg ändå. :F Jag har en plan för ikväll.. kolla på "Robinson" för det är väl det ikväll? eller..? jaja, hoppas på det iallafall, har ju inte sett finalen för bövelen. Haha! C: har en plan inför framtiden också. Nästa nyår ska jag ha ett "Genom året-bilder" hahaha. Innan 2010 är slut kommer jag att fixa detta, i promise. Egentligen skulle jag kanske kunna lägga ut bilder från 2009 nu också, men om det ska vara på riktigt ska man ju helst göra det när 2010 ligger väldigt nära. Hohoho.  


Kommer ni ihåg när jag köpte denna västen? har fan inte använt den en enda gång. Vetti fan.. den har bara inte passat till något och den känns inte riktigt som mig. Fast den är ju jävligt mysig :) och ofcourse är det inte äkta päls. ;)

Peace. ☮
JJ
Ronja:

vaa, har du aldrig använt den haha lite onödigt köp kanske haha :D

2010-01-03 @ 19:12:08
JJ:

sv: hahaha! jag vet. kanske kan använda den nån gång om jag känner för det XD men den var inte så dyr ändå så. :-)

2010-01-04 @ 15:47:39
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Ronja:

haha okej det var ju bra att den inte var så dyr :)

2010-01-04 @ 17:17:53

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback