FUCK THE SYSTEM.


När jag får göra vad jag vill mår jag som bäst. Slippa passa tider och bara chilla och göra sånt man gillar. HAHA! det rimma ju, fan va fult men de é så jävla najs. Har ingenting att göra just nu, det går inget trevligt på teven och jag har ingen film hemma som jag vill se. Önskar att jag hade en "Sex and the city"-box just nu. HOHO, älskar det programmet faktiskt. Saknar min lille Nassehund... hade hon varit här så hade jag ju haft henne iallafall. Då kunde jag och Nasse gå ut och umgås, haha! Jenny ligger ju bara och nannar. Tjockiskatten ligger med där inne, jag blev ju inbjuden att sova över at Jenny's inatt och då var ju Bullen där såklart, jag var ju där. ;) idag vill jag hem till mamma och ha en trevlig "mammas mat-kväll" men får se hur det blir med det. Kanske inte är välkommen... D: haha. BTW! bilden får mig att längta efter sommarloooov.

Peace
JJ

Ronja:

håller med helt o hållet hahah :)

2010-01-12 @ 09:49:43
Josse:

sv: borde alla göra ;)

2010-01-12 @ 19:29:31
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
En av dina bloggläsare:

Älskar att kolla din blogg!

Den är riktigt intressant. Hahaha

det lät fel men endå :-)

2010-01-12 @ 19:34:05
Josse:

sv: lät väl inte så jävla fel. ;-) tackar. :D

2010-01-12 @ 20:03:09
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback