FÖRSTA DAGEN I SKOLAN.


Jaha, då var det tillbaks till vardagen. Började med att jag gick upp 05:20 och tog bussen från Skummeslöv 06:08 sen var jag framme i Halmstad 07:40. En halvtimme tills vi började, och ändå kommer jag och sälen precis 08:10 för att båda stadsbussarna var fulla. Så jävla segt, så vi hade stått där i 20 minuter HELT I ONÖDAN, så vi fick gå. På vägen till skolan var det ett stora jevvla snöberg som jag tvingade mig själv att gå i för vi hade brottom, hela skorna fylldes med snö. AJ! tänker ha uggsen nu ett tag, när det är så här kallt. Vi hade då estetisk verksamhet första lektionen, jag har då bild. Var väl inte så himla kul, skulle måla av personer och sen börja på en "serie". Men jaja... kanske kommer roligare uppgifter. :-) nu ska jag chilla, är så jevvla trött eftersom jag gick upp så tidigt. Dessutom vakna jag typ vid 03:00 inatt. Är hos mamma nu, så får sova längre imorgon! :D

Peace
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback