FÖRKYLD.


Jevvlar vad näsan var jobbig mot mig idag. D: dagen började med medieproduktion, håller på att göra webbsidor och sånt, sen samhälle och till sist mediekunskap. Slutade en hel timme tidigare där. SCHYSST! :D slutade alltså klockan 15:00. Sen så fikade jag och lille Sälen i bussen med lite godis, trevligt. Sen var man hemma och nu ska jag snart hem till Sophia :-) den brune jevvlen! skulle egentligen åkt hem to mamma idag men Sophia tvingade mig, HAHA. nää.. men får hoppas att mamma kan imörgen, tänkte ju att vi skulle se den filmen "Flickan som lekte med elden" och ha det trevvligt. Hoppas på en partyhelg nästa helg då, denna helgen får bli en myshelg. ;-)

Ha en jävligt trevlig kväll.
Peace
JOSSE (kände för att skriva det istället för "JJ" hohoho)


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback