ALEXANDER WANG KOPIA.


Kände för att göra ett inlägg som handlar om mode o sånt nu. Var rätt längesen ju, men det är så jävla många som bloggar om det så det känns nästan lite meningslöst. Men i allafall jag köpte ju denna väskan (till höger) men hade inte en jävla aning om att det var en kopia från AWang. Men jag är ju inte så insatt i märken o sånt, tycker inte det är så jäkla viktigt. Hoho! men iallafall jag vet att bilderna är jättedåliga och att kopian från Lindex (höger) ser blå ut men båda är svarta. Haha! ;D amg. Kollar man på bilden jag tog så ser det så jevvvvla illa ut. Förlåt, någon skulle ju hållt upp väskan till mig, hahaha. Jaja skitsamma man ser lite i allafall. Ni har ju sett den på andra bilder(?), där ser den rätt mycket finare ut tycker jag. XD


Här är en bättre bild på den.
(Klicka för att förstora)


Peace
JJ

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback