09:30


JAG LOCKADE HÅRET IGÅR AV NÅGON ANLEDNING :D
| HAAALLAA!! kolla vem som är uppe? det är inte vem som helst, det är jag den kända bloggaren Josefin. HAHA. NAAAT! >:D men jag gick upp i normal tid idag, FINALLY! I DID IT! :-) för jag tillhör ju en av dom som har vänt på dygnet på lovet. Jag gick upp den tid som detta inlägget blev döpt till så nu har jag käkat frukost och tagit min lille medicin, fast jag är frisk ska jag ta den i 10 dagar. "Man ska vara försiktig med halsfluss" har jag hört nu tusen miljoner gånger av pappa. Hihi! känner mig lite dålig för nu skulle jag egentligen vara på prövning... tror nästan jag hade klarat skriva lite fast mina fingrar är lite handikappade. Men skitsamma gjort är gjort! får helt enkelt göra det nästa gång, måste få bort alla skitbetyg nu År 2010. Men jag tycker inte alla lärare är så lätta att förstå, använd gärna SVENSKA när ni gör instruktioner till inlämningar. Skola imorgon då........ behöver inte skriva något om det, tror redan dom flesta vet min åsikt. HOHO!

Peace
JJ
Ronja:

haha använd gärna svenska hahaa :)

2010-01-12 @ 09:51:36

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback