NYTT ÅR.

Nyårsafton. Börjar närma oss 2011, och det tror jag ingen har missat. Hade en hemsk natt, somnade jättesent, sen vaknade jag en timme efter jag somnat, och kunde inte somna om (det tog tid iallafall). Sen klockan 10 gick jag upp och sen tog jag och Sophia tåget 11.23 till Helsingborg också vidare till Väla. Btw! På tåget satt jag framför en snäll kille som gillar klockor. :) Fick shoppat lite: Tre linnen, ett par jeans, armband och ett nagellack plus ett läppglans som var asfult så det kommer jag inte att använda hehehe. Är nästan lite trött nu, fick ju dåligt med sömn och jag har gått rundor hela dagen med en fet jobbig jacka bland massa folk. Tror nog jag ska lägga mig i sängen och kolla på lite SATC-avsnitt och förmodligen lyckas somna också. Godnatt ♥

Anonym:

snäll kille:$

2010-12-31 @ 01:00:43
URL: http://rasmusklockor.blogg.svergie

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback