JULLOV 2010.

UTTRÅKAD - JA. Fast det är jullov nu så man ska inte klaga! men ändå. Skolavslutningen idag var faktiskt trevligt, haha! bortsett från när man kom till klassrummet, och mina klassförståndare drar ner på stämningen och säger massa tråkiga saker, men jaja JULLOV HERE I COME! :D slutade vid 10.30, sen åkte jag och mamma till Väla, fick köpt lite julklappar. Köpte också en tröja, en väska och en parfym. Behövde en ny skolväska för min andra var dragkedjan sönder på. Sen hade jag presentkort på Kicks, så jag köpte en parfym där. Kommer nog att lägga ut bilder någon dag. Måste också åka till Märkesbutiken och köpa något, för mitt presentkort går ut 23/12. Vet en tröja jag vill ha, men det är inte säkert den finns kvar nu. >: Aja, får se! hittar säkert något annat isåfall. HIEW.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback