THE LOOK INSIDE MY EYES.

1 Augusti. 23 dagar tills skolan börjar, 27 dagar tills jag fyller år. Palla.. sommarlovet börjar gå mot sitt slut.. jaja jag har ju några veckor kvar att njuta av. Ikväll blir det Rix Fm i Halmstad, blir säkert trevligt ;D sov lite länge idag alltså.. vakna 13:30.. och ändå la jag mig inte så sent, wtf. Jaja, jag är vaken nu i alla fall.. hade en jävla lång och hemsk dröm. Jag drömde faktiskt att alla i BFMV hade dött, haha.. tur det inte var sant då, vill gärna se dem live innan det händer. ._. ska ut med Nasse en runda sen, igår gick vi långt, genom skogen sen till hundbadet sen genom skogen igen också hem. Tog ungefär 1 timme och 20 minuter.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback