ON THE ROAD AGAIN.

KNEPIGA ortsnamn i Sverige:

Bollebygd
Knallestenen
Knalleland
Pojkebo
Bolltorp
Kallebäck
Sexdrega

Det här var några jävvla knepiga namn på orter som jag och pappa körde förbi idag, eller vi var nog kanske i någon av orterna. Så MOBBAT. Kallebäck HA! eller Knalleland, w000000t. Sen var vi i Trollhättan, det var dit vi skulle, mest för att titta på FALLEN (och för att pappa inte har varit i Trollhättan, hah). Fast vi kom precis när de hade släppt ut vatten så det missa vi men det visste vi ju inte. Ja, det ska vara häftigt att se. Kan visa lite bilder sen, om det nu är någon som vill se vår lilla roadtrip. Sen var vi i Mölndal (utanför GBG) och hämtade upp Jenny, men det tog ett tag innan vi hitta varandra. SEGT men sen så.. ;D pappa ville göra något på sin sista dag innan jobbet så haha.

Igår var vi i Ljungby och runt omkring där, vi kollade på FLAMMAFALLET (bilder kommer). I torsdags kom Fanny och sov över, sen på fredagen tog vi tåget till HBG och sen buss till Väla. NAJHSS, köpte även ett nytt PS2spel håhå! :D sen lyckades jag stressa för mycket och hamna fan på fel tåg, HA! epic fail tyvärr. Tur "tågmannen" (glömt vad det egentligen heter, hehe) stoppa oss, så fick vi hoppa av i Landskrona och vänta på tåget till Ängelholm i 45 minuter och sen ta en buss till Båstad. Fast tur hade vi, precis när vi kommit fram med tåget så kom ju bussen till Båstad. Sen blev det heller inte dyrare för vi kunde använda samma biljett igen ju. Så det har hänt lite i helgen för en gångs skull.

..och snart börjar skolan. Korvfan.. -.- ser man ju verkligen fram emot när man har fått världens sämsta schema och är jag förvånad.. inte precis. Nästan så att man vill ge schemaläggaren en fet bitchslap muhahaha! >:D Jävligt många klasser har fått en ledig dag i veckan men inte vi, som vanligt. Elakt. *Kastar korvar på dom!!*

Tror jag drar och lägger mig snart, peace.


Nördar framför PS2, och jag sitter med en äckligt god kladdkaka i munnen,  (alltså inte bajs)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback