DAY 1.

Jaha, då har man gått första dagen i skolan. Fast det var inte länge, typ en timme, snacka om schemat, fick skåp, fixa busskort jao sen var det inte mycket mer. Tack vare adhd-vädret slapp vi stanna kvar och bygga SANDSLOTT på stranden. Alltså va i helvete! vi går väl inte på dagis heller.. usch tur man slapp aktiviteterna som vi skulle haft på eftermiddagen! :D imorgon börjar vi med schemat, jag har foto hela dagen. Två 3-timmarslektioner. Tycker inte det är så nice med såna långa lektioner faktiskt, men vi får väl se och hoppas att vi gör något kul.

Jag tycker inte om mammas dator, det har fan hänt något med den. Den är äckligt sölig, tror inte det är något virus på den nu för det tog den bort. WTH! hatar söliga datorer -.- och fan vad kul att man börjar bli sjuk nu också, min kropp är riktigt seg och jaa.. så som man känner sig när man är sjuk palla! vafan är det med mitt immunförsvar, det suger riktigt hårt.

Nice att man kom hem vid 12:40 idag i alla fall! :D jag fixade varm oboy och äcklig treo + en huvudvärkstablett direkt när jag kom hem. Sen blev det en liten pizza jag hitta i frysen till lunch, jag och Pysen hade det mysigt i mitt rum med neddragna percienner och Beverly Hills 90210 on tha television. BTW, så var inte ettorna i skolan idag, ska bli lite intressant och se vilka de är, kanske några fräsiga och några mindre fräsiga. Fast självklart inte så fräsiga som Säl&Panda.

BTW så tycker jag att Fredrik Reinfeldht (eller hur fan han stavar, pallar inte googla) har läskiga ögon om ni ville veta haha. Såg nämligen honom på tv:n nyss. ._.

HOPPAS HOPPAS jag INTE mår sämre imorgon, hatar fan den där äckliga "sjuk-känslan" i kroppen. D: sen måste jag fixa min header, den ser nog helt cp ut för alla som har större skärm än den jag har hemma för där ser det inte lika fail ut. Fast det kan jag inte fixa nu, mammas dator är riktigt jävla långsam så det får bli i helgen kanske eller ja, jag får se när jag har tid.

Kan heller inte ladda upp någon bild (tar tusen år), det har hänt något riktigt cp med den här datorn alltså. :S

Peace!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback