TAKE IT OUT ON ME.



HEJSAN. :D
Dagen började med att jag och min lille vän gick upp runt halvtio och käka frukost och gick ut en runda med Jaffa. Sedan tog vi moppen till Järnvägsstationen och åkte tåg till Halmstad, var framme 12. Shoppade, (ska visa vad jag köpte sen) sen när var vi klara.. stack vi till Sannarpsbadet men det blev inte länge. Gick upp efter 50 minuter igen.. för mycket jobbiga ungj*vlar :D hahaha! sen tror jag faktiskt att jag har växt ifrån det lite. Det är inte så himla kul att leka i vattnet.. hähä. Eller iallafall inte när de knappt har någon ström i "virvelvinden". Kanske lägger upp bilder på sakerna jag köpte lite senare ikväll. Nu ska jag fortsätta att se på "Dating in the dark". HUHU! :-)

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback