STELLAN ÄR MIN VÄN.

Bästa rubriken evaaaaaah! :D :D :D

Snart ska jag äta mat, NAJS SOM FAEN! liksom... maten i skolan hähä.. gillar inte den. Jag är nog fan inte normal, saknar Våxtorps mat. Särskilt fiskburgaren, fifann! det var gott, och spagettin och all fisk, potatismosen.. ja några grejer. Till och med en soppa! :-( men i allafall efter maten ska jag duscha, sen fixa naglarna, se på tv och lite annat övrigt. Sen måste jag läsa den där jeivvla boken också, "Flugornas herre". Låter ju intressant.. riktigt konstig bok faktiskt.

Jag är en smart tjej. Min sladd till Ipoden ligger här hemma hos mamma (hade glömt den). Så då tog jag ju med min Ipod hit, för den var urladdad. Vill gärna ha den så att man kan lyssna på musik i bussen imorgon, men självklart så glömmer jag hörlurarna hemma. -.- sen glömde jag gympakläderna, så vi fick köra tillbaka. Ja.. hade vi ju inte behövt göra om inte någon dum jävel kom på att man skulle ha idrott i skolan. Onödigaste ämnet, lätt.

"Nu är maten färdig!" aaaaaah.. det fick jag nyss höra. Det är lycka, så trevligt när en mamma ropar så. Hahaha! :D :D :D

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback